29 Aralık 2008 Pazartesi

ikeaya gidilir de köfte yenmez mi..




bu sefer bayrampaşa ikeadayız. genelde ümraniye ikeayı tercih ediyorum ama içeri girdikten sonra tamamen aynı olmasından dolayı bir yabancılık çekmedim.

isveçlilerin mutfağına yaprak sarma gibi köfteyi de biz türkler sokmuşuz dolayısıyla bir tereciye tere satma durumu var ama işini iyi yapanın elini de öperim. olmadı köftesini yerim :)

ikea açık olduğu müddetçe açık olan restoran kısmının demirbaşı olan bu toptop köfteler bu canlarım benim 15 adedi 7 ytl den self servis olarak edinilebiliyor. patates kıartması ve sosu da cabası. dağ çileği reçeli de denenebilir. sormadan koyuyorlar zaten, istemiyorsanız söylemelisiniz.

içecek olarak alman malı alkolsüz bira denedim ama siz siz olun aklınızdanbile geçirmeyin. o kadar diyeceğim sadece... kendimi gazoza zor attım..

sonolarak da köfteler yağda değil fırında yapılıyor ve hafiflik sorunları yok.

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
La Madame Chapeau dedi ki...

Şimdiye kadar bana IKEA'da kimse lingonberry reçelini köftenin yanında servis etmedi. Allah allah? Bayrampaşa IKEA'ya hiç gitmedim. Bu o IKEA'ya mı özgü, yoksa Ümraniye'dekiler de mi sormadan koyuyor?

Neden ama neden bana hiç reçelli köfte servisi olmadı neden neden neden??! He kendin niye istemedin dersen, hep masaya dönünce aklıma gelir ve üşenirim.

Hmmm ilk gidişimde soracağım, neden bana sormadan reçel koymuyorsunuz da herkese reçelli köfte veriyorsunuz, diye :D

seyrekzamanlar dedi ki...

alışkanlık yaratabiliyor. bir dönem müdavimi idim.soylenebilir ki

öncelikle köfte boyutunu geç,ama adedi benim için gayet tatmin edici,içeceğin sınırsızlığı göz boyuyor.

güzek severim ,
bu blogu sevdim ama acıktım.