16 Aralık 2008 Salı

bursa çiçek ızgara





hep istanbul hep istanbul nereye kadar.. şimdi bursadayız.. çiçek ızgara kendisi.. tavsiye üzerine geldik buraya..

genişçe bir mekan.. özellikle tuvaletler çok şık ve temiz.. mekan dekorasyonunun böyle olduğuna bakmayın..

köfteler tabakta garnitürsüz yapayanlız geliyorlar.. yazık onlara.. ayrıca pilav patates falan istiyorsunuz.. patates kızartması -hani şu fotoğrafta görülen- olağanüstü lezzetli. yılbaşına kadar 4 ytl.

köfteler 10 ytl. normal köfte porsiyonda 10 adet, kaşarlı köfte 4 adet, et şiş -ki bu da yediğim en yumuşak ve lezzetli şişti- 4 çubuk üzerinde.. rica edicem lütfen o kuyruk yağlarını ayırmayınız.. lezzeti veren o..

biraz sempatik olursanız ufak bir tabak patates kızartması ikramını da elde edebilirsiniz.. ama olmazsa lütfen zorlamayın, benim sempatikliğime bağlı olmuş olabilir :))

sabah 11den akşam 21e kadar servis yapıyorlar, bir ara öğleden sonra kapandığı rivayet olunur ki hala devam ediyor mu bilemiyorum.. bir başka rivayet de köftelerin içinde hiçbir baharat kullanmamaları..

birbaşka köfte tabağında ya da yarımekmekte görüşmek üzere..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çiçek ızgara'ya erken 90 lı yıllarda (krizler öncesi çağda) gittiğimizde "durun artık" diyene kadar servisin devam ettiğini hatırlıyorum. şimdilerde öyle olup olmadığını bilmiyorum. çünkü köfte bursa da öncelik sırasındaki düşüklüğü ve bütçe kontrolleri yüzünden istanbul'da tüketilir hâle geldi.

Mehmet Üstün dedi ki...

İstanbul'da Cevahir AVMde Bursa Çiçek Izgara açılmış.Görüntü olarak çok güzel biryer.Dekorasyonu çok güzel.Çokbeğenerek girdik.Köfte yedik.Nereden gittik,nereden yedik.Midem berbat.Ben hayatımda böyle süngerimsi bir köfte yememiştim.Süngermi yedik köftemi yedik bilemedim.Kesinlikle tavsiye etmem.

sadi tekin dedi ki...

bahsettiğiniz yerde de köfte yedim ilk açıldığında; daha sonraki yazılarda görebilirsiniz. o zamanlar iyiydi, daha sonra bir daha denk gelmedim. ara ara ani baskınlar yapıp önceki köfteleri denetlemek gerekiyor demek ki :)