12 Ekim 2009 Pazartesi

filibe de neresi?

o kadar küçük ki.. hani nerdeyse köfte arabasından biraz büyük.. ve o kadar sevimli bir mekan ki..
filibe köftecisini şimdi utanarak söylüyorum ki "filibelli" olarak anlamış ve o şekilde sora sora bulmuştum. yeri de o kadar kolay.. sirkeciden yukarı dümdüz çıkarken solda..

aldanmayın, bu tabak bir buçuk porsiyon.. anca yeteyor hele ki karnınız açsa.. köftelerin lezzetine diyecek yok, biraz köfte tutkunuz varsa müptela olmanız işten değil.. soğanın kıvamı da yerinde.. piyaza hiç gerek yok, şart değilse almayın, çiçek yağı ile zaten, köftenin lezzetini bulandırıyor.. onun yerine közde domates bile daya iyi olur..
mekanın çalışma saatleri de minimal.. öğlene doğru 11de başlıyor, 16 gibi bitiyor, hatta çoğu zaman daha erken.. işinizi şansa bırakmayın..

köftenin porsiyonu 7 lira.. piyaz 3 lira.. afiyet olsun efendim..

4 yorum:

brnbrz dedi ki...

Filibe efsanedir. Canim cekti yahu.. =)

Adsız dedi ki...

Camdan atlamak istiyorum. Agzimin sulari oyle bir akti ki buradan oraya yol olur..

La Madame Chapeau dedi ki...

Filibe'de köfte nadiren 16'ya kadar kalır hatta :)

Okul çıkışımız 15.00 gibi olduğu günlerde, ne zaman önünden geçsek, ustanın yardımcısı vitrin camlarını siliyor olurdu :))

Rahmetli Yılmaz amcamın, damak anılarıma kattığı bu enfes köfteler dükkanını burada görünce selam etmeden duramadım.

Nerden düştün derseniz, Selin ile Boran'un blogundan. Oraya da Cafe Fernando'dan düştüm az önce!

İçtenlikle,
Banu

seyrekzamanlar dedi ki...

bulagirstan göçmeni olup olmadıklarını merak etmekteyim hep. soramadım bi türlü .